niedziela, 28 października 2018

Proste rafaello z wafli ryżowych (wegańskie)

Fit rafaello

Przepis na takie kokosowe kuleczki albo batoniki był już jakiś czas temu popularny na Instagramie. W końcu przygotowałam swoją wersję, która jest wegańska. Zamiast zwykłego jogurtu użyłam jogurtu kokosowego (Planton), który można znaleźć w Lidlu. W mojej wersji są to tak właściwie kule - postanowiłam zrobić je większe i jedna lub dwie zdecydowanie starczą na szybką i dość pożywną przekąskę np. w pracy :) Takie kulki robi się błyskawicznie a w smaku są pyszne, słodkie i kokosowe. Wystarczy kilka składników i fit przekąska gotowa.

Składniki (6 kulek):

  • 30 g wafli ryżowych
  • 10 łyżek wiórków kokosowych
  • 2 łyżki syropu z agawy lub klonowego
  • 100 g jogurtu kokosowego (Planton)
Wykonanie:

Wafle ryżowe pokruszyć i wymieszać z wiórkami kokosowymi. Jogurt połączyć miodem lub syropem. Przelać do wafli. Rękami tworzyć duże lub mniejsze kulki (można je też obtoczyć w wiórkach kokosowych). Włożyć do pudełeczka i schłodzić w lodówce (najlepiej przez całą noc).


Dietetyczny deser

Fit kuleczki rafaello

Dietetyczna przekąska

Fit rafaello

11 komentarzy:

  1. Wygląda o wiele lepiej od tradycyjnego Rafaello i na pewno lepiej smakuje. Mała słodka przyjemność bez wyrzutów sumienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bomba. Uwielbiam Rafaello, ale jeszcze sama ich nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno są zdrowsze niż kupne , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie cudeńko to ja bardzo chętnie bym zjadła. Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł na użycie wafli ryżowych, takich raffaello jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robiłyśmy też kiedyś wersję kakaową z orzechami laskowymi zamiast wiórków :D Polecamy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega apetyczne, z chęcią spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł, na pewno wypróbuję. Muszę tylko kupić wafle :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe, chętnie bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...