piątek, 28 kwietnia 2023

Muffinki z rabarbarem i jabłkiem

Muffinki z rabarbarem

Sezon rabarbarowy chyba można już zacząć :) Zapraszam więc na pyszne i bardzo proste muffinki. Oprócz rabarbaru dodałam też jabłko, ale można zrobić je tak naprawdę w wersji z dowolnymi owocami.

Składniki (ok. 12 sztuk):

  • 2 szklanki mąki pełnoziarnistej
  • 1/2 szklanki ksylitol/erytrytolu/cukru
  • szczypta soli
  • 1 jajko
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 szklanka mleka roślinnego
  • 100 g oleju płynnego oleju roślinnego
  • 1 łodyga rabarbaru
  • 2 jabłka

Wykonanie:

Piekarnik nagrzać do 180ºC.
W jednej misce połączyć suche składniki: mąkę, proszek do pieczenia, sól oraz ksylitol. Do drugiej miski wrzucić składniki mokre i wymieszać (np. za pomocą trzepaczki). Przesypać suche składniki do mokrych i dokładnie wymieszać do połączenia się składników. Następnie dodać kawałki jabłek i rabarbaru jeszcze raz delikatnie wymieszać. Ciasto nakładać do foremek na muffinki do ok. 2/3 wysokości. Piec przez 25 minut.

Muffinki z owocam

Proste muffinki

Fit muffinki z owocami

25 komentarzy:

  1. Świetne muffiny. Dzięki za podzielenie się nimi z nami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie :) uwielbiam wypieki z rabarbarem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię muffinki, niedługo sezon na rabarbar dzękuję za inspracje

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie muffinki zawsze chętnie zjemy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają. Muszą być pyszne 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Smakowicie, u mnie też teraz rabarbar w kuchni. Wczoraj placki, dziś chyba ciasto. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ mi smaka narobiłaś, muszę wypróbować przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  8. The muffins looks good and yummy.
    https://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie ♡
    Smaki lata :) Muffiny wyglądają cudownie, na pewno smakują rewelacyjnie :) Jestem wielką fanką takich słodkości! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię sezon rabarbarowy. Właśnie wczoraj upiekłam ciasto jogurtowe z kruszonką

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh very good recipe
    They look tasty

    OdpowiedzUsuń
  12. Jako dziecko uwielbiałam ciasto z rabarbarem, które piekła moja mama ♥ Chętnie wypróuję ten przepis!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię ciasto z rabarbarem. Muffinek z ich dodatkiem jeszcze nie robiłam. Dziękuję za podpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jadłam jeszcze w życiu rabarbaru :D Ciekawe czy by mi smakowały takie babeczki.
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam
    Zostawiam link do siebie ;) Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  15. Pyszności. :) Proste przepisy są dla mnie najlepsze, więc na pewno wypróbuję Twoje muffinki w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się możliwość dostosowania owoców do swojego gustu. Spróbuję z borówkami i rabarbarem. Dziękuję za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam sezon rabarbarowy, robię ciasta i również muffiny. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł muffiny z rabarbarem, takich jeszcze nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pychota! następne muffiny robię z rabarbarem i jabłkiem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ one muszą być pyszne! Muffinki to zawsze dobry pomysł na szybki i smaczny deser.

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszą być smaczne. Takich jeszcze nie robiłam, wypróbuję przepis

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...