środa, 10 lipca 2019

Kokosowa owsianka z mango

Dietetyczne śniadanie

Dziś mam dla was przepis na pyszną, klasyczną owsiankę kokosową. Ostatnio poranki zrobiły się bardzo chłodne, więc takie śniadanie to doskonały pomysł, zwłaszcza że można je sobie wzbogacić o pyszne sezonowe owoce. Ja zdecydowałam się na słodkie mango, które doskonale łączy się z kokosowym smakiem, ale można oczywiście dodać też inne ulubione owoce czy dodatki. Polecam.

Składniki:
  • 5 łyżek płatków owsianych
  • 1 szklanka mleka kokosowego
  • 1 łyżka wiórków kokosowych
  • ulubiony słodzik: stewia, miód, ksylitol, syrop z agawy (u mnie 2 tabletki stewii)
  • kawałek mango
Wykonanie:

Płatki wsypać do blendera lub rondelka, zalać mlekiem kokosowym i wsadzić do lodówki na kilka godzin a najlepiej na całą noc. 
 Rano podgrzewać na średnim ogniu cały czas mieszając (gdyby masa robiła się zbyt gęsta, dolać mleka). Pod koniec gotowania dodać łyżkę wiórków kokosowych. Przełożyć do miseczki i udekorować pokrojonym mango, wiórkami kokosowymi i innymi ulubionymi dodatkami.


Kokosowa owsianka

Deser z mango

5 komentarzy:

  1. Ezgzotycznie i słonecznie... chociaż tutaj bo za oknem jesień ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super śniadanie, te wakacyjne smaki muszą być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne śniadanko, takie lubię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kokos i mango to niebiańskie połączenie. Idealne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam owsiankę w każdej odsłonie i chętnie przygotowuję ją zarówno na śniadanie, jak i np. w ramach przekąski w ciągu dnia. Zwykle jako dodatki wykorzystuję banana, maliny, borówki czy truskawki. Nigdy jednak nie próbowałam połączenia owsianki z mango. To bardzo egzotyczna propozycja, ale jestem przekonana, że smakuje doskonale. Koniecznie muszę zaopatrzyć się w dorodny owoc i spróbować. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...